.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونق نسبي مسكن در شمال كشور
در 2 ماه گذشته از تابستان سال جاري، اوضاع خريد و فروش ملك در شمال در مقايسه با ماه‌هاي گذشته، اندكي بهبود پيدا كرده است.
رونق نسبي مسكن در شمال كشور

بازار املاك در شمال كشور تكان خورده است.عليرضا شعبان‌پور، رييس اتحاديه مشاوران املاك چالوس و دبير اتحاديه كشوري مشاوران املاك با بيان اين مطلب به دنياي‌اقتصاد گفت: در 2 ماه گذشته از تابستان سال جاري، اوضاع خريد و فروش ملك در شمال در مقايسه با ماه‌هاي گذشته، اندكي بهبود پيدا كرده است.

شعبان‌پور همچنين تصريح كرد: اگر بخواهيم بازار كنوني را با تابستان سال قبل مقايسه كنيم، همچنان ركود مسكن احساس مي‌شود. اما در مقايسه با ابتداي سال جاري حجم مراجعه به بنگاه‌هاي مسكن و همچنين معاملات ملكي كمي روند بهبود را طي كرده است.شعبان‌پور در ادامه گفت‌وگو با دنياي‌اقتصاد از انباشت تعدادي از واحدهاي نوساز لوكس در شمال خبر داد كه سازنده‌ها ماه‌ها است براي فروش آنها تلاش مي‌كنند.وي افزود: اين واحد‌هاي نوساز در مناطق توريستي شمال ساخته شده است و سازنده‌ها اميد دارند در ماه‌هاي جاري با بهبود بازار مسكن فروش روند.رييس اتحاديه مشاوران املاك چالوس تصريح كرد: درحال حاضر متوسط قيمت ملك در شمال كشور بيش‌از 20درصد كاهش يافته است.شعبان‌پور تاكيد كرد: كاهش قيمت مسكن در مناطق توريستي شمال بيش‌از اين رقم است.دبير اتحاديه كشوري مشاوران املاك درباره اوضاع ساخت‌وساز در شمال نيز گفت: چنانچه املاك ساخته‌شده به فروش رود، ساخت‌وساز رونق اساسي مي‌گيرد. در غير اين‌صورت سازنده‌ها به دليل نبود توان مالي ناشي از عدم فروش واحد‌ها و برگشت سرمايه قادر به ادامه فعاليت ساختماني نيستند.

http://www.shomalnews.com/photo/125149493628851055.jpg


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.